Algemene voorwaarden
Welkom bij Purity Art! Om een positieve en veilige ervaring voor iedereen te waarborgen, hebben we de volgende algemene voorwaarden opgesteld.
Door toegang te krijgen tot of gebruik te maken van een deel van onze website, producten of diensten, stemt u in met deze voorwaarden. Als u niet akkoord gaat, maak dan geen gebruik van onze website of diensten. Deze voorwaarden kunnen periodiek worden bijgewerkt, dus controleer regelmatig op eventuele wijzigingen.
Beleid voor klanten
Algemene beleidsregels:
- Purity Art is een professionele schoonmaakdienst die volledig verzekerd en gebonden is.
- Purity Art’s klanten worden geacht het personeel te voorzien van alle benodigde schoonmaakapparatuur en benodigdheden. Purity Art is een bekende schoonmaakdienst; als u advies nodig heeft over welke apparatuur en benodigdheden u nodig heeft om uw faciliteit schoon te maken, neem dan gerust contact met ons op via info@purityart.nl.
- We werken doorgaans in teams van twee of drie professioneel opgeleide schoonmakers. Om consistentie en kwalitatief vakmanschap te waarborgen, hebben we een uitvoerende technicus die regelmatig langsgaat bij de faciliteit van de klant om het werk van de schoonmakers te inspecteren.
- We garanderen consistente, kwalitatieve schoonmaakdiensten. We hebben betrouwbare, hardwerkende en betrouwbare schoonmakers in dienst die gedreven worden door onze personeelsincentives en hun verlangen om de best mogelijke service aan onze klanten te bieden.
- We streven ernaar uw verwachtingen voor kwalitatieve schoonmaakdiensten te overtreffen. De schoonmakers inspecteren hun werk voordat ze uw faciliteit verlaten. Incidenteel kan het voorkomen dat onze teams iets achterlaten, zonder opzet. In dit zeldzame geval, neem alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op via info@purityart.nl.
Klantenbeleid
Benodigde schoonmaakmiddelen: Klanten dienen zelf te zorgen voor alle benodigde schoonmaakapparatuur en -benodigdheden. Als u advies nodig heeft over welke apparatuur nodig is om uw faciliteit schoon te maken, neem dan gerust contact met ons op via info@purityart.nl.
Professionele schoonmaakteams: Wij werken meestal in teams van twee of drie professioneel opgeleide schoonmakers. Om consistentie en kwaliteit te waarborgen, voert een uitvoerend technicus regelmatig inspecties uit op het werk van de schoonmaakteams.
Sleutelbeleid
Reservesleutel vereist: Wij hebben een tweede sleutel van uw woning nodig om schoonmaakdiensten uit te voeren. Zonder deze sleutel kunnen wij de dienst helaas niet uitvoeren.
Geen verstopte sleutels geaccepteerd: Wij accepteren geen sleutels die rondom de woning zijn verstopt (bijv. onder een mat) om misverstanden te voorkomen. Lever de sleutel rechtstreeks aan ons over.
Opties voor sleuteloverdracht:
1. Overhandig de sleutel aan de schoonmaker tijdens uw volgende geplande schoonmaakafspraak.
2. Lever de sleutel in op ons kantoor: Westergracht 111a, 2013 ZN Haarlem
Beleid voor schoonmaakverzoeken
Voorafgaande kennisgeving voor verzoeken: Dringende verzoeken kunnen alleen worden behandeld als ze minimaal twee (2) werkdagen van tevoren worden ingediend. Verzoeken die na deze deadline worden ingediend, kunnen helaas niet worden doorgevoerd.
Geen last-minute verzoeken: Plan alstublieft vooruit voor eventuele extra schoonmaakbehoeften, aangezien last-minute verzoeken niet langer mogelijk zijn.
Betalingsbeleid
Minimale uren: Het minimum aantal uren per schoonmaaksessie is drie, om een grondige service te garanderen.
Betaling: Alle betalingen dienen aan het einde van elke maand te worden voldaan. Voor een factuur kunt u contact met ons opnemen via e-mail op info@purityart.nl.
Te late betalingen: Indien een betaling langer dan 14 werkdagen achterstallig is, wordt er een toeslag van 25% van het totale maandbedrag in rekening gebracht.
Annuleringen en wijzigingen in de planning
Annuleringsmelding: Wij verzoeken alle klanten om ons minimaal drie (3) werkdagen van tevoren op de hoogte te stellen als zij een schoonmaakdienst moeten annuleren of verzetten. Dit geeft ons de mogelijkheid om die plek op te vullen en ons personeel een volledig schema te laten werken.
Annuleringskosten: Als een annulering wordt doorgegeven met minder dan drie dagen van tevoren, gelden de volgende kosten:
– Drie dagen voor de geplande dienst – Geen kosten.
– Twee dagen voor de geplande dienst – 50% kosten.
– De dag voor of op de dag van de dienst – 100% kosten.
Tijdelijke opschorting van diensten: Als u van plan bent langere tijd afwezig te zijn van uw woning en de schoonmaakdiensten niet nodig heeft, plan dan een tijdelijke opschorting van de diensten in (zie de bovenstaande regels over annuleringen).
Gemiste afspraken: Als ons schoonmaakteam uw faciliteit niet kan betreden en bij aankomst wordt weggestuurd (om welke reden dan ook), begint de schoonmaaktijd, en wordt het volledige bedrag voor de dienst in rekening gebracht.
Kwaliteitsgarantie en aanpassingen
Kwaliteitsgarantie: Wij garanderen consistente, hoogwaardige schoonmaakdiensten. Als u merkt dat er tijdens uw schoonmaakbeurt iets over het hoofd is gezien, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@purityart.nl, en wij zullen dit zo snel mogelijk corrigeren.
Geen restituties: Wij bieden geen restituties aan, maar we corrigeren graag eventuele fouten. Wij kunnen tot één uur gratis schoonmaakdiensten aanbieden voor fouten die wij maken.
Verzekerd en gecertificeerd: Purity Art is een volledig verzekerde en gecertificeerde professionele schoonmaakdienst.
Melding van schade: Als er tijdens een schoonmaakbeurt schade ontstaat, verzoeken wij u ons binnen twee (2) dagen op de hoogte te stellen. Wij zullen het probleem aanpakken, maar wij zijn niet verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door defecte of onjuist geïnstalleerde items.
Werkuren en bedrijfsvoering
Openingstijden: Purity Art is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 8:30 uur tot 17:30 uur. Wij zijn gesloten in het weekend, tenzij anders afgesproken.
Jaarlijkse prijsaanpassingen: Vanwege de kosten van het runnen van een bedrijf, passen wij onze tarieven jaarlijks aan. Klanten worden van tevoren op de hoogte gesteld van eventuele prijsverhogingen.
Doorverwijzingen: Klanten ontvangen één uur gratis schoonmaakdiensten voor elke nieuwe klant die zij doorverwijzen naar Purity Art. Deze korting wordt toegepast na de eerste schoonmaakdienst van de doorverwezen klant.
Faciliteitsbeleid:
Zorg ervoor dat uw faciliteit toegankelijk is voor onze schoonmaakteams. Als u niet aanwezig bent op het moment van schoonmaak, schakel dan voor elk gepland bezoek uw beveiligingsalarm uit of geef ons een code. De code moet twee (2) dagen voor het geplande bezoek worden verstrekt. Als u sleutels gebruikt, geldt hetzelfde. Onder voorwaarde dat u sleutels gebruikt, moet Purity Art’s twee (2) dagen voor het bezoek weten waar u de sleutels achterlaat. Als u een foto wilt sturen van waar u de sleutels bewaart, stuur deze dan naar info@purityart.nl. Indien mogelijk is het handig om een reservesleutel voor de schoonmakers achter te laten. We raden aan om een sleutelkastje buiten uw faciliteit te hebben; dit zorgt ervoor dat het schoonmaakteam altijd toegang heeft tot de plek die ze moeten schoonmaken. Als onze schoonmaakteams geen toegang hebben tot uw faciliteit en als ze bij aankomst worden weggestuurd (om welke reden dan ook), begint de tijd voor de schoonmaak te lopen en wordt een vergoeding van 100 procent (100%) van het verschuldigde bedrag voor de service die zou zijn uitgevoerd, toegepast.
Tijdens onze schattingstour door uw faciliteit willen we de belangrijkste aandachtspunten identificeren die voor u van belang zijn. We zullen een schoonmaakplan evalueren en voorstellen om de klus te klaren en aan uw behoeften te voldoen. Een serviceovereenkomst wordt verstrekt op het moment van de schatting. Als u op een later tijdstip extra gebieden wilt laten schoonmaken, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We vragen om drie (3) dagen van tevoren te informeren, zodat we het schema en het factuurtarief kunnen aanpassen om deze wijzigingen te accommoderen. Hoewel uw tevredenheid ons belangrijkste doel is, bedanken we u bij voorbaat voor uw begrip dat het voor ons onmogelijk is om last-minute wijzigingen aan ons schoonmaakschema te kunnen doorvoeren.
Aankomst van schoonmaakteams: Wees geduldig met onze schoonmaakteams als ze bij uw faciliteit aankomen, aangezien sommige omstandigheden buiten onze controle liggen. Dit betekent dat de schoonmaakteams soms te laat kunnen komen. We begrijpen dat u, onze gewaardeerde klanten, drukke schema’s heeft. Sta onze teams dan ook een redelijke tijd toe om aan te komen. Raadpleeg punt nummer 10 met betrekking tot het verstrekken van een sleutelkastje, zodat de schoonmaakteams toegang hebben tot uw faciliteit. Dit zorgt ervoor dat ze ook kunnen schoonmaken als u niet aanwezig kunt zijn.
Purity Art’s is niet verantwoordelijk voor schade als gevolg van defecte of onjuiste installatie van items. Informeer ons alstublieft over eventuele items in uw faciliteit die deze aandacht vereisen. Het schoonmaakteam zal de klant onmiddellijk op de hoogte stellen van eventuele toevallige schade die optreedt tijdens elke klus. Als het schoonmaakteam schade veroorzaakt aan iets in uw faciliteit (wat zeer zelden voorkomt), zal Purity Art’s uiteraard betalen voor eventuele schade waarvoor wij aansprakelijk zijn, maar alleen als u het bedrijf binnen het tweedaagse tijdsbestek op de hoogte stelt. Als melding wordt gemaakt na de periode van twee (2) dagen, behoudt Purity Art’s zich het recht voor om compensatie te weigeren.
Disclaimer
Purity Art is een professionele schoonmaakdienst die zich inzet om hoogwaardige schoonmaakdiensten aan haar klanten te leveren. Hoewel we ernaar streven aan uw verwachtingen te voldoen, zijn wij niet verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door defecte of onjuist geïnstalleerde items. Wij bieden geen restituties aan, maar we corrigeren graag eventuele fouten. Zorg ervoor dat betalingen op tijd worden gedaan en dat eventuele wijzigingen in de planning minimaal drie werkdagen van tevoren worden doorgegeven.